A vállalati belső kommunikáció informális része, a céges pletyka mára üzletileg kritikus tényezővé vált: a stratégiától kezdve a fluktuációig számos kulcsterületet érint és befolyásol. Napjainkban a munkavállalók túlnyomó része egyre több eszközt és csatornát használ információtovábbításra. Ennek a helyzetnek az uralására készíti fel a tanfolyam a vezetőket.
A kurzus bemutatja a vállalati pletyka folyamatait és jellegzetességeit, hatását, a veszélyeket és a kockázatokat éppúgy, mint a potenciált.
Találkozunk a munkavállalók számára legfontosabb témákkal, és áttekintjük, milyen a pletyka működése a csoportokon, közösségeken belül és az egyes területek között. A kurzus áttekinti a vezetői kommunikációnak azokat az elveit és eszközeit, melyekkel a céges pletyka uralható. Végül néhány esettanulmáényon keresztül bemutatjuk, hogyan zajlik a gyakorlatban a vállalati pletykakontroll.
A tanfolyam céljai
A kurzus célja a vállalati kommunikáció rejtett területeinek bemutatása, tudatosítása. Ugyanis az informális kommunikáció, a pletyka kontrollálásával a formális kommunikáció is fejleszthető. Márpedig a kommunikáció nem cél, hanem eszköz: az együttműködést olajozza a cég beosztottjai, csapatai, területei és szintjei között. Az együttműködés megfelelő színvonala pedig a sikernek, a hatékonyságnak és az eredményességnek az egyik legfontosabb összetevője. Ez az, amit a vezető a tanfolyam ismereteiben birtokában növelhet és fejleszthet.